andreeea.blogg.se
En blogg om en tjejs liv, tankar, fantasier och personligheter.

Tisdag!

Nu är tisdag snart slut men först ska min fina kompis Jennifer och hennes familj komma på middag hos oss sen ska vi gå och titta på majbrasan... jag tycker inte att det är så kul att gå och titta på en brasa men det är ju typ som en tradition så jag får väl bara hoppas att det blir lite kul iallafall. Jag fick sluta tidigare idag p.g.a att min lärare skulle ha NP med en annan grupp så vi fick sluta och det var väldigt väldigt skönt för jag har varit helt slut hela dagen p.g.a min pollenallergi. Hoppas det inte börjar regna nu innan vi ska gå för då kommer jag vägra att gå ut.
/Andrea <3



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback