andreeea.blogg.se
En blogg om en tjejs liv, tankar, fantasier och personligheter.

Thor The Dark World

Min dag börja med att min farmor och farfar kom och hämtade upp mig och min lillasyster hos min mormor och morfar. Sen var vi och handlade mat till lunch, när vi kom hem till dom började vi med maten. Sem gjorde vi inte så mycket mer, vi spelade kort, pratade, fikade, ja och inte så mycket mer. 

När vi kom hem till mormor och morfar sen fick jag och mormor skynda oss att äta för att vi skulle ner på stan och gå på bio och se Thor The Dark World som alltså är andra filmen om Thor. Den var helgrym! Jag är själv ett stort fan av Avengers hjältarna, så det var lätt för mig att gilla den! Min mormor däremot var inte så förtjust i filmen men den var helt okej tycker hon, strunt! Om man gillar action, lite romantik, komedi, Avengers hjältarna och snygga Chris Hemsworth kommer man helt klart gilla den här filmen! 

Kram 






Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback