andreeea.blogg.se
En blogg om en tjejs liv, tankar, fantasier och personligheter.

Tisdag

Vet att det var ett tag sen jag bloggade men här kommer en liten förkortning på dom 3st dagar jag har haft lov.
Dag 1 (söndags): Jag gjorde inte så mycket då, mina föräldrar åkte hem och min syrra och mormor skulle på bio så jag och morfar var hemma och bara slappade.
Dag 2: Då var vi hemma och spelade kort medans mormor var och jobbade, sen senare på eftermiddagen åkte vi till min morfars fastar. Det var kanske 3-4år sedan jag träffade henne senast. 
Idag: Idag på förmiddagen var vi hemma och tog det lugnt. Sen åkte vi hem till min gamel mormor och åt våfflor. 
Sen dess har vi inte gjort så mycket sen vi kom hem från dom. 
Kram 




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback