andreeea.blogg.se
En blogg om en tjejs liv, tankar, fantasier och personligheter.

Tröttsam dag

På torsdagar brukar jag ha sovmorgon till kvart över 9 men vi hade en orgenteringstävling i min klass så då var sovmogonen till halv 9 istället. Det gick bra, jag hittade alla och fick alla rätt. 
Jag fick en dator av skolan idag, eller inte bara jag utan hela skolan ska få var sin men min klass fick sina idag. Dom är svart och inte dom snyggast jag har sätt men dom var ganska lätta så det är ganska bra. Man fick en svart datorväska till, ska nog köpa en egen mycket snyggare. 
Nu är jag hemma och ska snart äta för att sen åka iväg på träning. Jag var föskyld i tisdags så då blev det ingen träning men idag så! 

Kram




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback