andreeea.blogg.se
En blogg om en tjejs liv, tankar, fantasier och personligheter.

Första träningen!

Idag var min första fotbollsträning sen i början av sommaren. Jag hade längtat så mycket men då och då började jag må illa så första gången sa jag mig på kanten och andra gången när vi körde match i slutet så fick jag så i mål. Konstigt nog gick det riktigt bra som målvakt och jag börjar överväga att jag ska spela mer målvakt...
Innan träningen var jag in i Sollentuna C för att leta efter en 40års present till mina föräldrar. Det var kuddfodral där det står till mamma; Min mamma är en pingla, och på pappas fodral står det; Min pappa har stil. Jag tror dom kommer bli ganska glada över dom.
Nu är det inte så mycket mer att berätta så, godnatt!
Kram❤




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback