andreeea.blogg.se
En blogg om en tjejs liv, tankar, fantasier och personligheter.

I'm back!

Nu är jag tillbaks efter en liten paus jag har haft nu under sommaren. Jag har varit på mitt landställe och där hade jag ju kunnat blogga om vi hade haft någon täckning sen hann jag inte när jag kom hem för jag skulle packa upp och åka och fixa en massa grejer varje dag för fyra dagar efter vi kom hem. Åkte vi till Grekland! Så igår kl 3 kom jag hem efter att ha varit i Grekland i en vecka och har haft runt 35-41 grader där men jag har ändå inte blivit jättebrun utan bara lite brun.
Aa jag har inte så mycket mer att berätta, eller jo jag fyllde år 28/7 och fick en... VIT IPHONE 5! Och lite andra saker men det var den jag älskade mest. Nu har jag inger mer att säga, och jag har tyvärr inga bilder i min mobil i Grekland så jag kan inte vissa några såna bilder. Aja ha en trevlig dag. Jag ska till kusinerna på eftermiddagen så vet inte riktigt vad jag ska göra på förmiddagen.
Kram Andrea💚




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback