andreeea.blogg.se
En blogg om en tjejs liv, tankar, fantasier och personligheter.

Min dag👌

Idag har jag inte gjort mycket. PĂ„ förmiddagen gick jag upp Ă„t frukost, sen klĂ€de jag pĂ„ mig och borstade tĂ€nderna m.m. och sen spelade jag Sims 3 fram till att jag skulle Ă€ta lunch sen efter lunch spelade jag mer Sims men lite senare skulle jag vila men somnade sĂ„ sen runt 3-4 sĂ„ vĂ€ckte mamma och jag gick ner och köpte godis... sen kom jag hem spelade mer Sims och sen vid 5 sĂ„ Ă„kte mamma och jag och fixade blommor pĂ„ plantaget och nu sitter pĂ„ ute pĂ„ balkongen och tar det lugnt och Ă€ter upp mitt godis. AssĂ„ sĂ„ inte en sĂ„n effektiv dag, hehe. Men inget mer att sĂ€ga sĂ„ ni fĂ„r ha en bra kvĂ€ll och jag fortsĂ€tter sitta hĂ€r och hĂ„lla för nĂ€san för att granarna under oss sitter och röker... Jaha Godnatt!â€đŸ‘




Kommentera inlÀgget hÀr:



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback