andreeea.blogg.se
En blogg om en tjejs liv, tankar, fantasier och personligheter.

Min knasiga dag

Idag trodde jag att jag skulle åka till en kompis och sova över med henne och en annan och sen ringer en annan kompis och vill att vi ska komma till badstranden och bada med henne. Så när vi kommer ner dit hoppar mina kompisar från min skola fram och skriker; GRATTIS!
Först tänckte jag; vem är det som fyller år?
Men sen kom jag på; juste det är ju jag!
Jag blev så glad och rörd så jag grät till och med lite.
Så då fikade, badade och jag fick presenter sen gick vi hem till kompisen vi skulle möta vid stranden och nu ska vi alla tjejer sova och äta här. Det ska bli så kul och jag är så glad att dom gjorde det här.
Mer får ni kanske hör imorgon (om jag orkar).
Kram Andrea❤




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback