andreeea.blogg.se
En blogg om en tjejs liv, tankar, fantasier och personligheter.

No läger dag 2

Idag gjorde vi lite experiment, det var inte lika kul som igår men det var helt ok. På förmiddagen jobbade vi med Luft och flyg.
Flygplansvingar av frigolit som man skulle försöka få att flyga. Det gick inte bra.


Balog raket som man skulle få att flyga men det gick inte häller så bra.


På eftermiddagen jobbade vi med Universum, det va iallafall lite roligare och vi fick även titta på ett äkta teleskop som dom hade där.

Ikväll ska jag på fest hos en kompis och min mormor och morfar kommer ochså så det blir kul! Fast dom åker ju hem till mig och inte till min kompis. Nu har jag inget mer att säga.
God bajs!





Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback