andreeea.blogg.se
En blogg om en tjejs liv, tankar, fantasier och personligheter.

YES!

Äntligen sommarlov! Är så lycklig! Man har gått klart 6:an med bra betyg, värdens bästa vänner och överlycklig att det är lov. Efter att vi hade slutat åkte jag och 4st kompisar åkte till Sollentuna C för att fika. Jag hade jättekul där, senare var dom och handlade middag och tårt ingredienser medans jag åkte hem och duschade. Sen när jag kom till min kompis hade dom inte varit där så länge sedan jag åkte hem. Det hade kommit två till av mina kompisar ditt och jag tror jag aldrig haft så här roligt på jätteläge! Jag kommer verklig att sanka dom under lovet men jag hoppas att alla får ett bra sommarlov. Nu måste jag sova. Godnatt<3
Få bilder från idag








Agnes "Cupcake" Persson

Kommer sakna dig med!!!!!

2013-06-14 / 18:28:46
BLOGG: http://fotogirlzstudio.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback