andreeea.blogg.se
En blogg om en tjejs liv, tankar, fantasier och personligheter.

HAJ!

Jag vet att det är lite sent och jag måste gå och lägga mig nu för jag är VÄLDIGT trött men måste bara berätta hur det var idag.
I morse sprang jag ju 7,5km i ungefär 20 grader säker. Jag har blivit lite röd av det och jag var väldigt svettis. Jag fick jätteont i foten så jag och två kompisar gick en bitt. Annars va det bra. Sen när jag kom hem åt jag lunch och fixade lite fika för jag och några kompisar skulle gå och bada och jag har gjort första doppet för i år, jag kan ju säga då att det bara var jag som vågade doppa hela mig;)
När jag kom hem var jag tvungen och äta och bytta om till fotbollskläder för jag skulle köra match mot något lag. Det gick inte så bra. Vi förlorade med 9-3 och jag kunde inte spela hela matchen och våran målvakt stukade typ handen efter ett tag så det gick inte så bra men alla kämpade och gjorde säkert sitt bästa men alla var nog inte så sugen på att spela just idag. Nu måste jag sova. Godnatt alla människor!!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback