andreeea.blogg.se
En blogg om en tjejs liv, tankar, fantasier och personligheter.

Haj!

Igår var jag i Sollentuna C och köpte ett par vanliga jeans och ett par militärgröna shorts.
På förmiddagen var jag och klippte mig. Är nöjd men det blev igen stor förändring för jag klippte bara topparna. Sen efter det åkte vi till Plantaget en snabbis, inte så mycket. att berätta där ifrån. Sen kom jag hem åt lunch och nu målar jag naglarna och väntar på att kusinerna ska komma. Dom ska sova över här för att deras föräldrar ska på fest tror jag det var. Sen lite senare kommer min kompis för att oxå sova över för hennes föräldrar skulle oxå på ngn fest. Aja det var allt att berätta.
Hejdå!
XOXO Andrea



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback