andreeea.blogg.se
En blogg om en tjejs liv, tankar, fantasier och personligheter.

Hej!

Idag är andra tränningen ända sen jag gjorde illa foten. Eller jag har fortfarande ont men doktorn som vi var hos igår sa att jag kunde tränna iallafall får då skulle det typ försvinna.
Imorgon ska jag springa 7,5km med min skola. Är riktigt tagad! Och som tur är får vi sov morgon till kl10. Sen imorgon kväll ska jag spela fotbollsmatch. Jag vet inte vilket lag men jag tror det kommer gå bra iallafall. Vi har fått tillbaka några svar på hur det gick på NP.
Jag fick:
Fysik (B)
Svenska (C)
Matte (D)
Engelska (D)

Jag kan ju bara säga det att jag är väldigt nöjd. Nästa vecka ska vi få reda på vad vi fick i SO och jag hoppas det gick bra. Aja har inte så mycket att skriva mer.
Herrå!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback