andreeea.blogg.se
En blogg om en tjejs liv, tankar, fantasier och personligheter.

Hot day!

Idag har det varit såååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå varmt så jag tordde jag skulle smälta bort så just nu sitter jag på balkongen och äter glass.
Hoppas jag blir lite brun iallafall.
Inget specielt har hänt i skolan den har varit som nästan alla andra dagar så jag har inte så mycket att skriva om skolan.
Imorgon ska jag och två av mina kompisar ditt. Jag längtar SÅ mycket och jag tror att jag kommer se några kompisar från både klassen och från fotbollen. Aja jag kommer ha jättekul iallafall.
Hoppas ni har haft en bra dag.

XOXO Andrea



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback