andreeea.blogg.se
En blogg om en tjejs liv, tankar, fantasier och personligheter.

Sorry

Hej allihopa! Förlåt att jag inte har skrivit sen i fredags men jag har inte haft tid. Men jag kan berätta lite snabbt vad jag har gjort.
Torsdag eftermiddag var jag och tittade på Iron Man 3 med mina kompisar Jennifer och Josefine. Sen när jag kom hem packade jag lite grejer och åkte hem till Jennifer och sov över hos henne.
Fredag eftermiddag var jag i Stinsen med min kompis Alva sen efter att jag kommit hem packade jag mina grejer ingen och sov över hos henne också. Då var även min andra kompis Anna med.
Lördag eftermiddag tittade jag först på The Amazing Spiderman sen var jag ute och cyklade med min familj till simhallen bara för att köpa glass. Jag tyckte det var väldigt onödigt men sen när jag kom hem tittade jag på Thor sen har jag inte gjort så mycket mer spännande idag.
Men just nu tittar jag på Prince Of Persia som jag bara knappa in på.
Ha en bra eftermiddag iallafall den som är kvar.

XOXO Andrea




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback