andreeea.blogg.se
En blogg om en tjejs liv, tankar, fantasier och personligheter.

Tjena

Nu har jag haft ont i foten i snart 3 veckor... jag har inte kunnat träna eller spela matcher:( Inte precis det man vill höra. Och såklart har vi spelat fotboll på idrotten också så jag har inte kunnat vara med där häller. Jag tror Gud jävlas med mig. Just nu pluggar jag inför ett prov jag ska ha imorgon i So Historia om Stormaktstiden. Det som är så bra med det är att jag gillar Historia och en av alla mina favoritkungar är drottning Kristina som levde från 1632-1654. Min stora hjältinna. Hoppas det går bra bara för jag har pluggat sten hårt! Måste sluta skriva nu men jag hoppas ni har haft en bra dag.

XOXO Andrea



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback