andreeea.blogg.se
En blogg om en tjejs liv, tankar, fantasier och personligheter.

Tjolahopp!

Ja min vecka har inte vart så mycket action.
Måndag-Onsdag var jag sjuk och typ bara låg på soffan och sov, tv, läste och sen så gick det så om och om igen varje dag.
På torsdagen var jag på Tom Tits med min MatteNo klass hela dagen. Det var i det roligaste jag gjort men aja det var kul.
Igår hände inte så mycket förutom att eftersom jag hade vart sjuk kunde jag inte plugga till mit SO-prov som jag skulle ha igår för jag hade inga grejer så jag kunde plugga... så jag ska göra provet på tisdag istället så jag ska plugga sten hårt.
Just nu tittar jag på ESC och jag hejar på Danmark för jag ärligt talat så gillar jag inte Robin, jag vet inte varför.
Ha en bra kväll!

XOXO Andrea



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback