andreeea.blogg.se
En blogg om en tjejs liv, tankar, fantasier och personligheter.

I'm so happy and sad at the same time!

Glad; Har fått veta att One Direction ska släppa ett nytt album!
Ledsen; Deras album kommer ut den 25 November!

Asså jag vet inte hur jag ska klara mig ända fram till November! Jag kommer nog svimma på vägen! Alla säger; hoppas det är ett bra album! Hoppas det kommer bli det bästa albumet ever!
Men jag vet att det kommer bli DET BÄSTA ALBUMET (plus dom andra två albumen)!
Värdens bästa namn också! Midnight Memories!
Men mitt nedräknande har börjat och det är bara att drömma på tills den kommer.
Deras parfym släpptes också i Sverige i tisdag och jag blev överlycklig! Men sen kom jag på... jag har inte tillräckligt med pengar! Så jag får hoppas parfymen finns kvar efter jag fått min månadspeng.
Liten 30ml (tror jag) 339kr
Stor 50ml (tror jag) 439kr
Hoppas ni haft en bra dag!
Kram!




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback