andreeea.blogg.se
En blogg om en tjejs liv, tankar, fantasier och personligheter.

Invigning

Hej! Vet att det är lite sent att blogga nu men måste bara berätta att igår var vi och köpte nya fotbollsskor till mig och idag blev invigningen av dom! Dom var sjukt bra kan man ju säga för jag har haft såna problem med mina fötter förut och nu får jag inte ont längre. Hade tänkt att sluta på fotbollen förut men efter den här träningen kan jag inte ännu tänka tanken att jag ska sluta!
Det är en bild lite längre ner på dom och dom är neon orangea och inte gula.
Inget mer än att jag tycker vi får för mycket läxor eller iallafall för många läxor som ska göras till på fredag... Men jag kan inte klaga egentligen för det kommer bli mer läxor sen när jag blir äldre.
Sov gott alla läsare;)
Kram Andrea




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback